Ik ben best bereid extra servicekosten te betalen als dat betekent dat ik wel gewoon kaarten kan krijgen. Ik ben zelfs best bereid in een slaapzak voor e deur van een of andere winkel te gaan liggen. Dat was vroeger toen ik nog studeerde best gezellig.
Nou, ik ben echt niet van plan om voor het postkantoor of een winkel te bivakkeren hoor, haha. :wink: Overigens zegt dat ook niets, op die manier ben ik al eens bijna kaartjes misgelopen, omdat het postkantoor te laat open ging :?. Maar goed, als jullie suggesties hebben waarvan je wil dat ze bij de KNSB terechtkomen, stuur ze maar naar me door, zorg ik wel dat het erbij komt!
Ik moet al bij Thialf voor de deur liggen om vooraan te staan bij grote wedstrijden (wat overigens wel gezellig is hoor), maar om dan ook nog met de kaartverkoop voor een deur gaan liggen.. Nee dankje..
Afgelopen week zijn Tinuz en ik bij de KNSB geweest om de reacties van de website aan te bieden. We hadden een afspraak met Frank Bieleman, manager marketing en sponsoring. Het was een heel positief gesprek, we hebben goed onze standpunten duidelijk kunnen maken. Niet alleen wat betreft de verdeling van kaarten, maar ook de communicatie en manier van verkoop. Het was de KNSB in ieder geval duidelijk dat er heel wat mis is gegaan en het zo niet langer kan, en er gaat ook zeker het één en ander veranderen. Hoe, dat is nog niet helemaal duidelijk, zowel hij als wij hebben diverse ideeën aangedragen, die mee worden genomen in de evaluatie. Dus nu hopen we dat we tegen de tijd dat de KNSB eruit is, een positieve reactie te krijgen!